.

H3llo !
Om någon har tips på bra etsyshoppar så tar jag gärna emot tips. Jag tänkte börja beta av alla föremål på denna sajt men det kommer väl ta några tjog år så det finns ju en poäng i att prioritera.
Det är förfärligt vad vissa sidor kan sno ens tid.
 
För första gången på mkt länge känner jag dock att jag har lite tid över. Jag har semi-sommarlov nu, dvs jag har inte sommarlov, men typ, så därför beter jag mig nästan som om jag hade det, fast jag tvingar mig att inte ha FÖR kul för då får jag dåligt samvete. Detta innebär i praktiken att jag t ex denna helg inte gjort något av värde. Jag borde pluggat men har inte haft lust så därför har jag istället:
varit ensam hemma
sett prinsessbröllopet
ätit ris
surfat på etsy etc
stämt om en gitarr onödigt länge
 
det där med gitarren är en sorglig historia, men den tar vi någon annan gång.
 
 den drömmande blicken.... skålen på huvudet........

Kommentarer
Postat av: Gustaf

good stuff!! keep rolling!

2013-06-18 @ 12:36:44
URL: http://fransgustaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0