08y

En trött photoboothbild på nya håret. Syns ju alltid sådär när en försöker fota, men det är mkt mkt ljusare än innan.
Missade dagens enda lektion på grund av hårfix, så nu är jag ledig fram till kvällens baletträning som jag f ö är mycket spänd på. Har kikat på några youtubetuturials och kan konstatera att mina tår är superstela. Hoppas att kunna råda bot på detta så att jag kan trixa fritt med fötterna.
Uppdat 23:31
Hemma från balett och är ganska trött i kroppen. Trodde ej att det skulle vara så fysiskt jobbigt (för nybörjare), men det är väl bara bra, smygträning är den enda träning som biter på mig. Träffade även en gymnasievän som jag inte träffat sedan dess = känns kul att ha en danskamrat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0