När valar dör

Idag har mitt industripalats till kropp inte fungerat alls. Jag har starka misstankar om att kemilabben imorse har några fingrar med i spelet. Fick så fasligt ont i huvudet efter det.
 
Läs:
Det finns farliga ämnen i kemisalar
Jag fick hälsovådligt ämne på handen, bet lite på naglarna, sög på fingret (inte med avsikt att få i mig kemisk substans!)
Böjde mig in i halvstängt dragskåp under experiment för att se lite bättre (dålig idé)
 
Tror att det kan vara pga denna huvudvärk som jag sedan fick för mig att reafynda en trollkarlshatt på Akademiebokhandeln (skulle köpa böcker).
Ska givetvis viga ett helt inlägg åt mina senaste materiella fynd inom kort, håll ut! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0