5/9

 
Skulle precis laga mat när jag insåg att vi fattas ingredienser. NÅGON har ätit upp ströbrödet.....
Detta har gjort mig ledsen och olustig, vill ej längre laga mat eller baka bröd eller studera. Detta är kanske ingen märklig konsekvens, däremot är det ytterst sällan mina besvikelser driver mig till att lyssna på LOK (för er som inte är insatta i svensk hårdrock (t ex jag...): LOK är ett svenskt hårdrocksband från Partille. Verksamma framförallt under 90-talet (jag tyckte att de var läskiga, såg en video på Voxpop), har bl a en skiva döpt till "Sunk 500"). Jättearg text och musik, fast jag lyssnar väldigt tyst. Vågar inte riskera att någon jag känner får reda på detta. 
Ibland mår jag så bra av att lyssna på sur och dålig musik, ex "ni är iallafall argare än mig" "...och sämre"
 
OBS
Anser ni att detta är en dåligt författad text så är det helt och hållet på grund av tankehatande bakgrundsmusik. 
 
 
NÅGOT HELT ANNAT:
Vi försökte finna den optimala blomsterlåd/piedestalformen.
:
Mitt liv kretsar verkligen kring problemlösning just nu.
 
PS.
Det här med 5 uppdat/dag höll inte särskilt länge, det enda jag har i min hjärna just nu är Bohrs atommodell och diverse växtsläkten. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0