.

Istället för att räkna i matteboken bestämde jag mig för att räkna ut hur många sidor back jag är matteboken. Vet ni vad jag kom fram till? Ofattbara 60 s. Tänkte ta igen det nu.

Skrev en liten kort vers om denna ohållbara situation:
 
 
Regn utanför mitt fönster

                      wie immer

sifferkombinationer i huvudet

orsakar hjärnflimmer

 

 

Letade lite efter en passande bild, t ex en med regn. Hittade ingen så det får bli denna istället:

En fin hjälm som jag fann på Framtid i Helsingborg i somras. Skulle vilja ha den.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Visste väl att det bodde en liten poet innanför den pannan!

Svar: haha, tack. Har nog funnit min poesi-nisch i matematikdiktande. Tror att jag är ganska ensam där.
Josefin

2012-09-28 @ 22:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0