:( men ändå :)

En man felringde precis från dolt nummer till mig. Han hade inte bara ringt fel, han hade VERKLIGEN (!!!) ringt fel (!!), betonade han två gånger.
Min fråga: Finns det någon övre gräns för HUR fel en kan ringa någon? Platsar jag i kategorin "folk man inte bara ringer fel till, utan VERKLIGEN ringer fel till"?
Blev först lite sårad men sen ändå lite glad, för jag har inte pratat med någon på 4 h.
 
 
Bild på mig när jag pratar i telefon. Antagligligen med någon som ringt fel. (arrangerad)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Skoj och se dig med en telefon! hemskt bra inlägg

Svar: Tack ska du ha! Inte ofta det händer.
Josefin

2012-10-19 @ 18:34:36
URL: http://fransgustaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0