yo

Vi bestämde söndagsutflykt och spurtade till Louisiana eftersom det var sista dagen som New Nordic visades (=trångt).
 
Jag hade längtat mest efter trädgården. Vi hade tur med vädret och det var nästan lite varmt i solen fast risk för blåskatarr när en satt ner på stentrappan, jag var trött i benen och satt där ändå (mår bra). Råkade fota Gustaf istället för natur så ni får tro mig när jag säger att han sitter på trappan som är vänd ut mot Öresund.
 
Gustaf träffade en vän som fixade så att vi fick busskjuts hem till Lund med ett gäng danska arkitektstudenter. På bussen hittade vi denna lapp.....
Önskar att min konfirmation var såhär ockult:(
Ska tipsa M-L församling om att locka ungdomar till kyrkan med glowsticks och självlysande tatueringar. Jag hade nog
t o m kunnat bli lurad till att tatuera in ett kors i pannan om det hade blivit såhär fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0