8 januari


Har hängt på min SEB-sida cirka 3 gånger idag och nu ska jag logga in igen för att se om min pengamätare hasat sig uppåt så att jag kan köpa de där fina grejerna från COS:s reahörna som legat i varukorgen i cirka 7 timmar.

Det är precis i början av månad 1 på året, dvs. långt kvar till löning, men jag orkar inte riktigt förhålla mig till detta faktum just nu.

Andra saker som jag inte orkar förhålla mig till:

-       att jag jobbar imorgon. Har haft en s k långhelg och har då lyckats vänja av min kropp vid arbetslust och jobbglädje.

-       synen som drabbar mig när jag ser ut över mitt rum, - fokus på golvet. Förstår faktiskt inte hur detta är möjligt. Mitt rum må vara litet, men inte så litet att ca 5 dåligt placerade saker ska förstöra mina annars så välplanerade 9 kvadrat.

-       Att det på mitt nattduksbord ligger 5 halvlästa böcker och tre body lotions. Finner ingen logik i detta. Är inte sugen på att fortsätta läsa i någon av dessa böcker. Är inte sugen på att smeta en doftcoctail bestående av havtorn/rosor/körpercreme (vad är det sistnämnda ens för doft?) på min kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0