.

Tjena bloggen! 
Jag fick visst blodad tand igår. Välkomna till ännu ett inlägg.
 
Sitter och har det gött framför datorn med ny synthlista och FF (Gustaf är på jobb). Borde packa, köpa julklapp till pappa, duscha och baka en tårta (råkade lova det sistnämnda under några förvirrade minuter av mitt liv igårkväll).
Vår lägenhet är en flyttkatastrof just nu, men det är ganska mysigt ändå. Låtsas att jag är en bohem.
Fler saker som det ska packas till:
Berlin över nyår. 
 
Ser fram emot detta! Behöver några dagars rekreation (heh) innan jag ska ta mig an en hel mattekurs som jag har sparat till jullovet. 
 
P.S.
Googlade definition av rekreation:

"Rekreation (av latin recreare, ge nytt liv) är bland annat vila, vederkvickelse samt stärkande eller upplivande miljöombyte för att återhämta krafter.

 

Utvidgad betyder rekreation även avkopplande aktivitet som främjar återhämtande av krafter såsom motion, skogspromenader, fiske, jakt och bedrivande av idrott och sport."

 

Det var alltså det första stycket som jag syftade på. Tvivlar på att Berlin kan erbjuda något i sportväg som faller denna ömma och tveksamma dam i smaken. 

 

Läste nyligen att den viktigaste ingrediensen för att göra ett inlägg trevligt och läsvänligt är att infoga en bild. Denna har egentligen inget med texten att göra förutom att jag verkar hålla någon slags packning i min högra hand, men jag hoppas att ni, kära läsare, nu finner inlägget lite mer intressant. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0