4

Like:ade precis 2 av mina egna inlägg på bloglovin.com:( Allt för att slippa fysikläxan, jag svär. Jaja, iallafall lite variation från mitt annars oavbrutna flipprande mellan facebook-mail-instagram-facebook-mail-instagram-facebook-mail-instagram-facebook-mail-instagram-SvD-facebook-mail-instagram.
Undrar om höger tumme har blivit lite kraftfullare (eller så blir den benskör) sedan jag införskaffade en iPhone. Fy vad tråkigt om en hade haft en benskör högertumme! Jag utsätter min för så många farliga uppdrag dagligen, hade ju aldrig fungerat! Borde börja mobilbläddra med ringfingret istället. Har det ens någon funktion mer än att det är ett synnerligen estetiskt tilltalande finger?
Faktum är att mitt ringfinger är det vackraste finger jag har (x2 såklart, men nu fokuserar jag på höger hand). Har aldrig tänkt på detta, men hemligheten bakom denna skönhet kanske är att det är så otränat. Det är mycket smidigare/smalare än de andra = ett optimalt pianofinger!
en vacker hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0