mindre viktig info

Wow, jag kan inte sluta göra inlägg här. Den främsta anledningen till detta är att jag till varje pris vill undvika att:
klä på mig
äta något
bestämma vad jag ska göra idag
Till saken hör att jag upptäckte grejen m matlagning i början av sommaren. Typ mitt stora sommarnöje, plus att jag förväntansfullt hoppas att detta nya intresse ska vara mig till gagn under Kemi A+B.
Alltså, jättekul men inte när man är ensam hemma + hungrig. Jag fixar det verkligen inte. Så nu väntar jag på att tiden ska gå så att jag kan åka hem (läs; barndomshem) lagom till att mamma slutar jobba.
Eftersom jag nästan alltid refererar till mig själv:
detta är då "jag"
Allra roligast hade det varit om det som finns bakom mig på bilden hade varit fint och välstädat.
Gissa var jag befinner mig!!

Hoho, värt att tillägga, jag har sedan i vintras då jag befann mig i dödsryckningarna av mitt Internetintresse försökt twittra, instagrama, tumblr:a (?), registrerat mig på Vimeo och nu startat upp denna blogg, allt i ett sista desperat försök att hänga med i dessa svängar. Det enda jag fastnat för är instagram. Detta nya forum (blogg) kan nog fungera. Det är ju en alldeles utmärkt anslagstavla för en själv om inte annat.

Kommentarer
Postat av: alexandra

är det bara jag som tycker det är kul att ställa frågor till främlingar när dom har frågestund? vad tycker du? ställ gärna en fråga till mig på min frågestund :D

2012-08-13 @ 14:00:11
URL: http://alexandragaspar.blogg.se/
Postat av: Gustaf

Frågestund!!,!,!

2012-08-14 @ 00:46:06
URL: http://fransgustaf.blogspot.com
Postat av: Josefin

Men herregud, fråga mig!!

2012-08-17 @ 22:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0