...

Har lyssnat ganska överdrivet mycket på låten "call me maybe" den senaste tiden. Inte för att det är årets låt eller sådär, men gör man misstaget att sätta igång den så är det nästan omöjligt att göra en snygg övergång till en annan låt. Den måste liksom stå för sig själv. Iallafall, nu har jag hittat en bättre låt och därför har jag lyssnat på den istället hela denna fredagskväll...........
Bakgrund: Jag såg programmet Eighties på svt1 och tyckte att Mel and Kim verkade som softa tjejer. Satte på en av deras hitlåtar, "FML", och resten är så att säga, historia.
Lyssna så gör ni er själva en tjänst.

I övrigt så har jag fortsatt på toygertemat. Här är jag utklädd till Toyger:

Detta är då när jag tittar på en Toyger


...och denna när jag filosoferar om Toyger


Till sist, här är en bild på de softa tjejerna jag snackade om:
Trackback
RSS 2.0