akut

Som tidigare nämnt så är jag inne på bokus/adlibris och tittar ungefär varje dag. Jag vet inte varför, men det är ju något otroligt tillfredställande med att titta på böcker.

Konsekvensen av detta tidsfördriv är att otroligt många böcker har blivit nersparade i önskelistan, så nu (alltså i detta nu), när jag faktiskt har tänkt beställa 3 st så våndas jag jättemycket.

I ett tidigare inlägg nämnde jag även några av de böcker jag tänkt läsa så fort jag får tid, men jag inser nu att den listan hade kunnat fyllas på med ca 50. Det värsta, jag kan ju vara HELT fel ute. Jag kanske inte alls egentligen vill läsa någon av de där.
Därför, om någon eller några av mina otroligt intelligenta vänner eller ickevänner har ett eller flera superboktips så måste ni berätta. Vill ju inte riskera att beställa hem fel. Jag beställer så sällan. Mycket titt men liten verkstad så att säga. Det är lite bråttom faktiskt.

 

 

Uppdat.

Hehe, såg precis att alla mina rubriker automatiskt skrivs med versaler. Vet inte hur man ändrar det. Helt plötsligt förvandlades "akut" till något oerhört AKUT. Kanske lika bra det.


Kommentarer
Postat av: Helena

HEJ SYRRAN! Så jättemånga inlägg jag fått arbeta mig igenom på denna din blogg. Köpte rätt många böcker på Nabben i lördags. Kul att få en anledning att skriva Nabben. Nabben Nabben Nabben. Vilka tre böcker ska beställas?

2012-08-13 @ 22:32:37
Postat av: Josefin

HEJ!! Haha, jo, jag har varit ganska flitig sedan i söndags. Har varit ensam hemma...Har du läst allt?! Inte ens mamma orkade det.

Hur många böcker köpte du på Nabben? Ble d nåt bra?

Jag hade tänkt beställa Frukost på Tiffany's, Älskaren och Lolita, men nu vet jag inte längre. Tänker mig att det antagligen finns andra böcker som jag hellre skulle vilja ha...



2012-08-13 @ 22:40:18
Postat av: Josefin

Räddaren i nöden ligger ju föresten fortfarande på köksbordet och väntar på dig..............



....och mejlet! Har du sett mejlet?!

2012-08-13 @ 22:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0